Prilikom pokretanja kampanje “Želim živjeti”, čiji je sastavni dio oglašavanje jumbo-plakatima diljem Zagreba (i Hrvatske), Uprava tvrtke Europlakat d.o.o., koja se bavi “vanjskim oglašavanjem”, odbila je suradnju s inicijativom ProLife.hr kada su joj, nakon početnih kontakata, na uvid poslana vizualna rješenja njezinih jumbo-plakata.
Prema scenariju koji bi uslijedio (za sada samo u inozemstvu) prema već uobičajenom obrascu, pružatelj usluga koji bi odbio suradnju sa svojim potencijalnim poslovnim partnerom suprotnih vrijednosti (poznati su slučajevi kada bi npr. slastičari odbili napraviti tortu u obrnutom redoslijedu duginih boja za civilno vjenčanje osoba istospolne seksualne orjentacije), završio bi na sudu.
Postavlja se pitanje je li došlo vrijeme za takav epilog i u Hrvatskoj, samo s obrnutim ulogama tužitelja i tuženika?
Koji je točno bio razlog neprofesionalnog čina odbijanja suradnje spomenute tvrtke s inicijativom ProLife.hr, možemo nagađati ili, pak, naslućivati da novac ipak poznaje granice i da na prvom mjestu nije uvijek računica, već vrijednosti.
To bi svakako bilo pohvalno kada se ne bi radilo o vrijednostima koje razgrađuju i djeluju pogubno za ljudsku narav, osobnost i tjelesnost, umjesto da ih grade i oplemenjuju.
Ako imate pitanja u vezi ovog slučaja ili pak dotičnoj tvrtci želite izraziti svoje nezadovoljstvo, to možete slobodno i bez straha učiniti na: office@europlakat.hr, marketing@europlakat.hr ili na 01 3031 000 (8.30-16.30 sati).