Kampanja „40 dana za život“ na tri nova mjesta u Hrvatskoj

181

U organizaciji udruge Hrvatska za Život u srijedu, 26. rujna, započela je 10. po redu kampanja Inicijative 40 dana za život, koja će trajati do 4. studenog. Ovo će do sada biti najveća kampanja, jer uključuje 29 gradova i 31 mjesto bdjenja. Novi gradovi uključeni u ovu kampanju su Zabok i Gospić, a još jedno mjesto bdjenja otvara se u Splitu, ispred poliklinike CiTo.

Bdjenje ispred bolnica i domova zdravlja izuzetno je važno i zato su pozvani svi ljudi dobre volje da nađu vremena kroz tih 40 dana, jer njihovo prisustvo doslovno može spasiti nečiji život, poručuju iz Inicijative. O tome svjedoči i činjenica da je tijekom prvih devet kampanja Inicijative, od korizme 2014. godine, spašeno 56 dječjih života, za koje se zna!

Ovu kampanju obilježit će tema o postabortivnom sindromu, tema o kojoj se rijetko govori, ali u vezi koje Udruga „Hrvatska za Život“ već neko vrijeme provodi program „Oprostom oslobođene“ za pomoć majkama s ranama pobačaja:

„Ovu kampanju pozvani smo govoriti o posljedicama koje pobačaj ostavlja na majke, očeve, obitelji.“, rekla je Lidija Dugan, koordinatorica Inicijative za Slavoniju i voditeljica programa „Oprostom oslobođene“. „U više gradova Hrvatske održat ćemo tribine na tu temu te tako pružiti odgovore na pitanja ostavlja li pobačaj posljedice te kako Božje milosrđe i Njegova ljubav mogu dovesti do iscjeljenja, oproštenja i novog života.“

Inicijativa je za zaštitnika ove kampanje izabrala svetog Leopolda Bogdana Mandića, hrvatskog sveca poznatog po tome što je ljude željne oprosta i pomirenja s Gospodinom, kroz sakrament ispovijedi vodio k Božjem milosrđu.

„Također, tijekom ove kampanje, ispred bolnica i domova zdravlja u Hrvatskoj donijet ćemo i sliku Milosrdnog Isusa, kakva je naslikana u izvornom obliku. Sliku nam je posudio pater Marko Glogović, a s prvim danom kampanje kreće od zagrebačkih mjesta bdjenja prema ostatku Hrvatske.“, rekla je Petra Milković, direktorica nacionalne kampanje.

Detaljan program i informacije o tome gdje  se slika koji dan nalazi, može se pratiti na Facebook i internetskoj stranici Inicijative.

Važan događaj tijekom ove kampanje je i premijera hrvatskog dokumentarnog filma „40 dana…” čija će se premijera održati 20. listopada u gotovo svim gradovima u Hrvatskoj, a film će se prikazati i na osam mjesta u Bosni i Hercegovini te u nekoliko njemačkih gradova. Više o tome na stranici 40danafilm.com